A mi (kis)városunk - Ócsa

Ilyen város nincs még egy!
Itt minden máshogy történik, és általában az is rosszul. Ha egyszer lesz itt vezetőváltás, ez a blog lesz a vádirat.
(De kisvárosunkat mi így is szeretjük ... - Ámbár, megvan a saját véleményünk.)

2011. július 13., szerda

Rendkívüli ülés ( - rövid javítás)

Rendkívüli ülést tartott ma 16 órai kezdettel a város képviselő-testülete, egyetlen napirendi ponttal.

Lényege, hogy a Kormányhivatal megkifogásolta a kistérségi csatlakozás egyik fejezetét, amit most ezen az összejövetelen egyhangúlag átszavazták, vagyis módosították a honatyák. 


Legközelebbi, várható ülés Bukodi Károly polgármester bejelentése szerint augusztus 9.-én lesz.

Addig is minden megjelentnek jó pihenést, és nyarat kíván.

18 megjegyzés:

  1. Fo-lak neked is jó nyarat kívánt a polgármester?

    VálaszTörlés
  2. Charlie ott volt?

    VálaszTörlés
  3. Nem, de egyszer volt, akkor én nem tudtam menni.
    Így ezzel sincs gond, hiszen mi többször találkoztunk már, a keresztállításon meg az Egressynél, a koszorúzásnál is, pl, stb. A trianoni emléknapon azonban nem mert, nem volt jelen. Viszont ültünk egy asztalnál, és beszéltünk, eszmecserét váltottunk nem egyszer. Sőt volt amiben segített, és tudtommal itt a blogon is jelen volt, van időnként. Hozzászólása is van, volt, saját bevallása szerint. Tudtommal nem vagyunk sem perben, sem haragban. Még esetleg valami?

    VálaszTörlés
  4. Kedves Fo-lak!
    Írod: ...,,ültünk egy asztalnál".... Arra lennék csak kíváncsi, hogy a drága Charlie melyik kulacsából kínált?

    Írásaidat mostanában kezdtem olvasni. A Kisbíró szépítő (hazug) írásainál 100 x többet érnek.Gratulálok. Ismerve a helyi viszonyokat, arra figyelj, hogy a klán, tényfeltáró írásaid miatt ki ne csináljon.

    VálaszTörlés
  5. Charlie-val ültünk egy asztalnál, nem is egyszer.
    Egyik alkalommal sem ittam a egyik kulacsából sem, de még csak nem is az Ő, vagy az általa fizetett italt fogyasztottam. Ez persze nem valami célzat, vagy irányzat. Csupán arra kívántam mindezzel utalni, hogy nem hinném, mi ellenfelek, vagy ellenségek lennénk. Sőt amikor én találkoztam vele, nem láttam nála egyik kulacsát sem. Amire meg ezzel kapcsolatosan vizionálni tudok, azt csak máshol és másutt látom, avagy érzékelem.
    Köszönöm felvetésed.

    VálaszTörlés
  6. George, Ócsaipalesztin? Szoktak járni?

    VálaszTörlés
  7. máshova járnak, mással foglalkoznak!

    VálaszTörlés
  8. amanda és nem amarna a hölgy neve. A hiteles tájékoztatás érdekében, legyünk pontosak, ha kérhetném.

    VálaszTörlés
  9. Mellettem biztos, hogy nem volt. Feltételezem, hogy más van jóban vele.
    Nem szeretném folytatni ezt a kérdez felelek játékot, sok értelme nincs, mert az érintett nevek, mint felek nagyon lapítanak. Legalábbis itt, és a személyiségüket vállalva meg főleg.

    VálaszTörlés
  10. ezeket nem érdekli az önkormányzati bohózat, másként tesznek a városért, akarom mondani a városra.

    VálaszTörlés
  11. Jók ezek az írások.Csak így tovább.Szerintem a guta megüti ezeket ott bent a városházán.

    VálaszTörlés
  12. Szerintem pedig szarnak rá.

    VálaszTörlés
  13. Akkor nem büfögnének ide hülyeségeket rendszeresen.

    VálaszTörlés