A mi (kis)városunk - Ócsa

Ilyen város nincs még egy!
Itt minden máshogy történik, és általában az is rosszul. Ha egyszer lesz itt vezetőváltás, ez a blog lesz a vádirat.
(De kisvárosunkat mi így is szeretjük ... - Ámbár, megvan a saját véleményünk.)

2010. szeptember 23., csütörtök

Lakossági fórum Tatárszentgyörgyön - Új irány Ócsán (Itt az idő!)

Tatárszentgyörgy – Itt az idő Tatárszentgyörgy! címmel szeptember 24-én 17 órakor a Művelődési Házban lakossági fórumot tart Szehofner József polgármester-jelölt.

*

Mert ott törődnek a lakossággal, náluk fontos a polgárság.
Itt meg nem törődnek semmivel és senkivel.
Nálunk a polgármester nem hogy fórumot tartana, netán lakossági meghallgatást, - nem.
Itt még az online fogadóórát is beszüntetik. A város honlapján a fórumot felszámolják, majd el- és kitörlik. Még az archivált elemeket is. Aztán pedig, hogy teljes legyen a sivárság, az önkormányzati havilap, az Ócsai Kisbíró megjelenésére nem biztosítják a költségvetési keretet.
Ezzel szinte az összes hírcsatornát felszámolták, beszüntették a város urai.
Ócsa új irányt vett a régi vezetőkkel. Irány a sötét középkor, az elmaradottság.
Ha így folytatódik, akkor a Károlyság előbb-utóbb felszántja a közutakat, és sóval hinti be az átjárókat, hogy a lakosságot távol tartsa önmagától, a fejlődéstől, a kommunikációtól és a külvilág előrelépésétől.

Itt az idő Ócsa!
Megérett az idő a polgármesterek cseréjére. Október harmadikán számoljuk fel a Károlyságot.
Október 3.-án váltsuk le a magába fordult, depressziós városvezetést, az ócsaiak ellen ténykedő polgármestereket. Október 3.-án, a választások napján jelöljük ki az új irányt és nevezzük meg a régieket váltó új polgármestert.

*

10 megjegyzés:

  1. Károlyság ide,Károlyság oda,...
    Kár,hogy fo-lak csak ezt károgja...
    És a régebbi, nagy formátumú írására
    Adott válaszokat nem olvassa...

    VálaszTörlés
  2. Pont az ilyen emberek miatt tart itt ez a város, mint a tisztelt hozzászóló.
    Valaki leírja az igazságot és mindjárt itt egy Károlyt védelmező.
    Mit tettek ők, hogy ennyire isteníted őket?
    Rokonok?

    VálaszTörlés
  3. Nekem csak annyi lenne a kérdésem fo-lakhoz, hogy ismeri-e, beszélt-e már személyesen Bukodi Károllyal?

    VálaszTörlés
  4. Már mé beszélt vóna?? Ismeretlenűl is lehet szídni(dícsérni)akárkit .Akár megédemeli akkár nem.Kívűrrül könyű dumáni.Mondhatnám ugy is könyű más lábköztiszerszámát verni csallánval.

    VálaszTörlés
  5. fo-lak!
    Olvassod eggyátalán,miket írnak a cikkedre?
    Ha nem akor minek irkász mindent?Pészt kapsz érte?Ha meg ojjan okos vagy mér nem te vagy mán rég a polgármester jobkeze .tudod...

    VálaszTörlés
  6. fo-lak ebben a cikkében kicsit elragadtatta magát :D biztos valami szappanoperát nézett közben ... egyébként kíváncsi lennék, arra hogy ismeri e a Bukodit, mert ha erre nemleges válasza van, akkor tényleg nem értem mire fel ítél el bárkit is ... Ennyi erővel én is vagy bárki írhatna ilyeneket egy blogba, hogy Magyar Péter nagyképű és egy autószerelőnek mi köze a polgármesteri székhez (ez egyébként közszájon forog .. nem én találtam ki..

    VálaszTörlés
  7. Jogos a felvetésed! A suszter maradjon a kaptafánál!A szerelő a műhelyében!De rendelkezhet valaki 28 évesen is nagy élettapasztalattal!! ???
    Polgármester??? Vezetési gyakorlat nélkül??
    Jaaa!
    Petinek már van vezetési gyakorlata!!Már ment vagy 50-100ezer kilométert az autójával!! :)Akkor már megfelel!!!! ???

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok!

    Egészen biztosan maradnék a kaptafámnál, ha a városunk vezetői alkalmasak lennének a feladatukra! Én szeretem amit csinálok, nem bántam meg, hogy ezt a szakmát tanultam és végzem a mai napig is.
    Mellette belekóstoltam az ingatlanközvetítésbe és az újságírásba is.

    A nagyképűségemet nem tudom mire alapozzák, nincs mire annak lennem és nem is úgy viselkedem, ellentétben másokkal...

    28 évesen ahhoz elég élettapasztalatot szereztem ,hogy lássam mi folyik a városban. Ha ti ezt nem érzékelitek és engem kezdtek ki ennek ellenére is, az elég szomorú... Nem én adósítottam el a várost, nem miattam nem jut pénz fejlesztésre, vízelvezetésre, nem én szalasztom el a pályázatokat, nem én cenzúrázom az újságot és a honlapot...

    VálaszTörlés
  9. Szakma szerint a Bukodinak Kereskedelmi szakközépje, a Döntinek meg esztergályosi végzettsége van! Akkor ők is maradhatnának a kaptafánál nem? Most akkor melyik is a jobb?

    VálaszTörlés
  10. Amúgy emlékszem, amikor Bukodi Károly polgármester úr az iskolai büfét igazgatta! Nagy ívű karrier nem?

    VálaszTörlés