A mi (kis)városunk - Ócsa

Ilyen város nincs még egy!
Itt minden máshogy történik, és általában az is rosszul. Ha egyszer lesz itt vezetőváltás, ez a blog lesz a vádirat.
(De kisvárosunkat mi így is szeretjük ... - Ámbár, megvan a saját véleményünk.)

2012. január 13., péntek

Alföldi próbálkozhatott Stohlnál? ( - liberális fordulat, bevétel orientált, fordulatos story)

Meglepő dolgok derülnek ki Stohl András pályájáról és magánéletéről a hamarosan megjelenő állítólag több milliós bevételt produkáló könyvből. Az elképzelt bevétel teljesítéséhez kellenek a meglepő fordulatok.

A Bors által közölt egyik részletben a színész meglepő nyíltsággal beszél férfibarátságairól: 

„Rendkívül fontos, hogy barátaim legyenek. Emiatt csalódtam is néha.
Nincs bennem homoszexuális hajlam, általában mégis szeretnek a melegek. Nekik tetsző szépfiú voltam a főiskolán, de senki nem fogta meg a seggemet. Nagyon sok meleg barátom van. Én is nagyon szeretem őket. Ki is állnak értem bármikor. Kiváló társaság az övék, jó vacsorapartnerek, nagyokat lehet velük beszélgetni. Sok meleg kollégám van a színészek és a kiszolgáló személyzet között is.
Az soha nem fordult elő, hogy ajánlatot kaptam, de az igen, hogy egy férfi szerelmes lett belém. Még főiskolás voltam. Egy rendező volt, egészen kiválókat beszélgettem vele, de az érzelmeit azonnal hárítottam, páni félelemmel. Semmi affinitásom nincs ehhez. Egész egyszerűen nem érdekel."


A   kiszivárogtatott részletek a figyelemfelkeltést és a pénzbevételek növelését szolgálja. Stohl mindent felvállalva, amolyan  művészi prostituálttá válva keresi a pénzt az eddigiek megtartására, a dolgainak finanszírozására. 
*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése