A mi (kis)városunk - Ócsa

Ilyen város nincs még egy!
Itt minden máshogy történik, és általában az is rosszul. Ha egyszer lesz itt vezetőváltás, ez a blog lesz a vádirat.
(De kisvárosunkat mi így is szeretjük ... - Ámbár, megvan a saját véleményünk.)

2012. december 27., csütörtök

Bocsátsatok meg - napi vicc

Az istentisztelet vége felé a lelkész megkérdezi a nyájat. Hányan bocsátottatok meg az ellenetek vétkezőknek? 

Mindenki feltartja a kezét, kivéve egy törékeny idős hölgyet.

- Szabó néni!? Ön elzárkózik attól hogy megbocsásson ellenségeinek?!

- Nekem nincs egyetlen ellenségem sem - mondja kedvesen mosolyogva az apró hölgy.

- Asszonyom, ez igen szokatlan. Megkérdezhetem, mennyi idős is ön?

- Kilencvennyolc múltam.

- Kedves asszonyom, megkérhetem, hogy jöjjön ki ide a gyülekezet elé, és mesélje már el nekünk, miképpen lehetséges, hogy valaki majdnem száz éves, és nincs egyetlen ellensége sem!

Az aranyos néni kitotyog a lelkész mellé, szembefordul a gyülekezettel, és csak ennyit mond angyali mosollyal.

- Túléltem a rohadékokat!

*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése