A mi (kis)városunk - Ócsa

Ilyen város nincs még egy!
Itt minden máshogy történik, és általában az is rosszul. Ha egyszer lesz itt vezetőváltás, ez a blog lesz a vádirat.
(De kisvárosunkat mi így is szeretjük ... - Ámbár, megvan a saját véleményünk.)

2010. július 20., kedd

Hogy a Macska rugja meg


Az alábbi írást a Madencia Egyesület honlapjának fórumáról vettük át.

Inczeffy Szabolcs vagyok, azon képviselők egyike akik nemmel szavaztak a fórum ügyében. Sohasem állítottuk, állítottam azt, hogy a szólásszabadság, illetve a demokrácia bajnoka lennénk, lennék! Az érvelésem sem tetszik mindenkinek !

De, ha már a demokráciáról és a szólás szabadságáról beszélünk, akkor annyit azért megjegyeznék, hogy a képviselő-testületi döntés előtt volt egy bizottsági is ahol elég részletesen elmondtuk mindketten az érveinket, sőt a testületi ülésre én írásos anyagot nyújtottam be a fórum levétele ellen ( a fórum megtartása érdekében ). Sajnálatos módon a szavazati arány olyan volt amilyen volt, mint tudjuk, ezt már előre eldöntötték ! Az érdemi munka nem a testületi ülésen történik, hanem a háttérben ! A testületi ülésen a legfontosabb érvelés a szavazás ! És már csak formaság volt !
Egyébként most, hogy a választásoknak vége, a fórumot ismételten fel akarják tenni a honlapra és hogyha ők azt akarják akkor fel is teszik ! Majd ősszel, ha "gáz" lesz, akkor ismételten leveszik!
Ja, és még egy tény a szólásszabadsághoz és a demokráciához !
Még mindig nem jelent meg az ÁSZ - jelentésével kapcsolatos cikkem az Ócsai Kisbíróban ! Lehet, hogy már megint nem megfelelően érveltem !

És egy vélemény ehhez.
Még ma is röhöghetnékem támad, ha arra a nevetséges indokra gondolok, amit hallottam: azért vették le a fórumot Ócsa honlapjáról, mert az ócsaiak nem elég érettek a fórumozáshoz.

Ez az ócsai emberek lenézése, megalázása, valamint a szólás- és véleménynyilvánítás szabadságának durva megsértése a hatalmat gyakorlók részéről.

*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése