A mi (kis)városunk - Ócsa

Ilyen város nincs még egy!
Itt minden máshogy történik, és általában az is rosszul. Ha egyszer lesz itt vezetőváltás, ez a blog lesz a vádirat.
(De kisvárosunkat mi így is szeretjük ... - Ámbár, megvan a saját véleményünk.)

2012. február 12., vasárnap

Kártevőkről címszavakban ( - nemzeti légitársaság és nemzetellenesség)

Oszkó és Váradi:

Miközben egyre élesebben harcolnak a fapadosok a Malév koncai felett, érdekes hír látott napvilágot. Kiderült, Oszkó Péter tavaly áprilisban csatlakozott a Wizz Air igazgatóságához. 
Ismert, ez a cég és a cseh Travel Service fordult az EU-hoz a Malév tiltott állami támogatása miatt.

Oszkó
Oszkó Péter tavaly csatlakozott a Wizz Air igazgatóságához – erősítette meg a hírt a cég. A volt pénzügyminiszter szerint azonban ennek nincs hírértéke. Ismert, a társaság ügyvezetője az a Váradi József, aki a Malév vezérigazgatója volt 2003-ig, majd az ő vezetésével alakult meg még ugyanabban az évben a Wizz Air. Nyilatkozataiból többször kiderült, cégével a Malév legyőzésére törekszik. Így például 2006. február 8-án úgy nyilatkozott az Origónak és a Manager Magazinnak: „Egy-két hónapon belül a Wizz Air válik Magyarország legnagyobb légitársaságává, több utast fogunk szállítani, mint a Malév. Ezek után mindenki levonhatja saját következtetését.”

Váradi
Szintén Váradi Józsefhez köthető az a 2010-ben indult uniós eljárás, amely végül padlóra küldte a nemzeti légitársaságot, ugyanis a Wizz Air és a cseh Travel Service fordult az EU-hoz a Malév tiltott állami támogatása miatt, aminek következtében most a Malévnak százmilliárdnyi állami támogatást kellene visszafizetnie.
 
Oszkó igazgatósági tagsága azért is pikáns lehet, mert volt pénzügyminiszterként korábban felelősséggel tartozott a Malév ügyeiért. Selmeczi Gabriella, a Fidesz szóvivője szerint Oszkó közvetlenül is hasznot húzott a nemzeti érdek elárulásából, és mélyen elhallgatta, hogy csaknem egy éve a Malévot feljelentő cég igazgatósági tagja. A Wizz Air mindenesetre most igyekszik meglovagolni a helyzetet, a nemzeti légi cég leállását követően bejelentették: növelik gépeik számát, és további tíz célállomásra indítanak járatokat, amelyekkel növelik az elérhető városok számát, valamint piaci részesedésüket.  
Malév - elszállt
Az érdekszféra köre ezzel bezárult.
 *

5 megjegyzés:

  1. Szomorú vagyok a Malév miatt. Én soha nem repültem Malév gépel, és ezek szerint már nem is fogok.

    VálaszTörlés
  2. Kérdés, hogy Oszkó adott-e tippeket a jelen foglalkoztatójának arra vonatkozóan, hogy szabadulhatnának meg egy piaci konkurenstől, a Malévtól?
    Ezt egyszerűen nem lehet tudni, vagy vizsgálni – INTEGRITY (üzleti titok).
    De furcsa lett volna, ha nem adott volna tippet, ha egyszer képben volt, és jól megfizetik érte. Hacsak nem ezért fizették.
    Vagy éppenséggel ezért szerződött az ellenfélhez.
    A Malév rossz kondíciójáról, reménytelen helyzetéről pedig tudnia kellet, hiszen elődei intézték úgy, hogy az oroszok csicskája legyen. Nyilván nem véletlen, hogy egy konkurens légitársasághoz ment, mint ahogy az sem, hogy miután ez a cég feljelentette a Malévot (talán éppen saját ötlete alapján,) Oszkó maradt és vidáman várta a fejleményeket. Kedélyesen számolva a hátralévő napokat.
    Szerintem ez az ügy (innen nézve) egy gusztustalanul gátlástalan, kapzsi ember története.

    VálaszTörlés
  3. az a durva hogy már semmink sincs többé mert a nagyok tettek róla!
    kezd ez az ország szemétdombbá válni! :/

    VálaszTörlés
  4. A MALÉV-ot természetesen én is sajnálom. Szerintem a MALÉV a legtöbb országban egybeforrt a magyar, a repülés, és minőség szavakkal. Reméljük nem felejtődik el.

    VálaszTörlés
  5. Vajon a mostani kormánynak, nincs semmi felelőssége ebben az ügyben?

    VálaszTörlés