A UPC általában kirívó reklámjaival hívja fel magára a figyelmet.
Most egyszerre két szolgáltatást is hirdetnek.
Az egyik, a Fiber Power 15, melyet online megrendelés esetén havi 4500 forint helyett 3000 ezerért kínálnak, ahol ennek műszaki feltételei adottak.
A másik, a digitális kábeltévé, amit havi 4000 forint helyett 3300-ért kínálnak hasonló feltételekkel.
Ez országos hirdetés, fut a világhálón a tévéreklámokban és egyéb helyeken. Csábítónak tűnik.
Gondoltam, váltok és előrelépek. Ők így fogalmaznak: "Kedvezményes online ajánlatunk 2010. augusztus 16-tól szeptember 15-ig, kizárólag az online felületen történő megrendelés esetén, új egyéni előfizetők, vagy meglévő upc kábeltv szolgáltatás csomagjukon magasabb szolgáltatási csomagra módosító előfizetők részére érvényes (beleértve az analóg kábeltv szolgáltatásról digitális kábeltv szolgáltatásra történő módosítás is), a UPC azon hálózattal kiépített területein, ahol kiegészítő beruházás nélkül elérhető a szolgáltatás. Az ajánlat 2011. október 31-ig tartó határozott időre történő szerződéskötés esetén érvényes."
Én megpróbáltam. Nem sikerült. Kidobott a rendszerük.
Kiderült, hogy rám nem vonatkozik a reklám, csak ezt elfelejtették velem a hirdetésben közölni. Felhívtam őket, de érdemi választ nem tudtak adni. Hablatyoltak az ügyfélszolgálaton. Azt mondják, hogy én a itt Ócsán a 29-es fejletlen körzetben vagyok ezért a mostoha bánásmód. Ránk az elátkozott 29-es körzetben minden más. Itt valahogy semmi nem igaz és minden drágább. Az internet start soloért 3520 + áfát kell fizetni, ami 4400 havonta, miközben a reklám már 3000-ért egy korszerűbb, gyorsabb Fiber Power kapcsolatot ajánl.
Itt a kábel analóg bronz csomag 34-35 csatornával 2900 pénz, miközben a digitális műsorsugárzást és elérhetőséget már 3300 forintér kínálják 43+26 csatornával. A különbség nem mindegy. Erre és ezért érdemes váltani. Csakhogy ebben az elátkozott 29-es körzetben nem lehet. Erre azonban nem tér ki a fáma. Azt mondják, mi mások vagyunk. Mi volt monortelesek, akik aztán Upc-telekom ügyfelekké váltunk, nem azonosak vagyunk a többiekkel. A UPC-telekom megszűnt. Az UPC egybekelt önmagával. UPC ügyfél lettem, mert a UPC-telekomot a UPC váltotta. Erről ők így tájékoztatnak honlapjukon: "Megszűnt a upc telekom márkanév. Az eddig különálló márkanév megszűnésével az igénybevett előfizetési csomagok nevéből eltűnt a „telekom” elnevezés. Ezzel együtt a www.upctelekom.hu weboldalt is megszüntettük, melynek teljes tartalma elérhető a www.upc.hu oldalon, beleértve az egyszerűen kezelhető online megrendelési felületet is."
"Általános Szerződési Feltételeink (ÁSZF) átláthatóbbá váltak mindenki számára oly módon, hogy a UPC Magyarország Kft. által nyújtott azonos típusú szolgáltatásokra vonatkozó szerződéses feltételek egy dokumentumban találhatók."
- Tehát csak egy márkanév szűnt meg.
- Az általános szerződési feltételek azonosak.
- A számlánkat az UPC küldi.
Rendben értem, UPC ügyfél vagyok.
Ha azonban a UPC hirdetése szerint rendelni akarok, akkor rendszeridegenné válok. Ekkor már nem vonatkozik rám a csábító ígéret. Csakhogy ez sehol nem szerepel. A reklámban nincs benne, hogy kivéve a volt telekomos ügyfeleink, vagy kivétel a 29-es körzet.
De miért? Azt már megtudtam, hogy ezt a körzetet elhanyagolták, nem fejlesztették. Ezért nem lehet gyorsabb Internetünk. De akkor az elavult miért drágább? Nem értem.
Azt pedig végképpen nem, hogy az itt elérhető digitális tv-t miért adják az országos szinthez mérten drágában?! Az szintén érthetetlen, hogy ha itt elő lehet fizetni, vagyis ha ki van építve a hálózat, akkor itt miért nem a hirdetett feltételek szerint értékesítenek? Erre az elátkozott 29-es körzetre ez miért nem vonatkozik? Erről miért nincs szó sehol?
Most akkor szívat a UPC, vagy becsap?
Mondom, hablatyolnak. Telefonon közölték velem, hogy nem is az vagyok, aki. Letagadták, hogy UPC-s lennék. A számlákat valaki UPC logóval küldi. A UPC álltja ki, az övé a befizetési szla szám is. Neki fizetek. Ha azonban a hirdetésben foglaltakat akarom érvényesíteni, akkor már nem az övék vagyok. Most akkor mi van?
A hirdetés hazudik, megtéveszt és nem igaz információt ad, a meghirdetett szolgáltatás nem létezik?
A UPC nem létezik a 29-es körzetben, de akkor miért állítják ki a számlát, szed be pénzt itt?
A honlapon feltüntetett információ hamis, a márkanév eltűnésével a UPC tűnt elő, és a szerződéseket is ő vette át, tehát mégiscsak UPC-s lettem, körzetestül, bőröstül. Az egységes Általános Szerződési Feltételek azonos típusú szolgáltatásokról regélnek. Akkor ismételten felteszem a kérdést: Itt Ócsán és a 29-es körzetben miért nem vonatkozik a meghirdetett? Miért a különbség, ha van, és miért nincs ez feltüntetve a reklámban, illetve igaz a reklám, akkor miként tudom azonos feltételek mellet igénybe venni a hirdetett szolgáltatást?
Érdeklődve várom a választ, hogy miként dokumentálja le a UPC, hogy szívat egy több tízeres lélekszámú körzetet.
Az elátkozott 29-est.
*
Panaszt tenni az NHH-nál, fogyasztóvédelemnél.
VálaszTörlésKizárólag írásban, tértivevényes levélben.
Telefonon, emailben semmit sem érdemes itt már intézni.
Simán letagadják.
Könyvelt küldeménynek nyoma marad.
Index Tékozló Homárra elküldeni a sztorit.
Ez már a Homáron van.
VálaszTörlésÓcsán a digi-tévé adott és kábelen fogható. Ennek díja havi 4000.
A reklámban az szerepel, hogy most akciósan 3300, és lehet váltani, illetve belépti díj nélkül az újaknak szerződést kötni. Ez azonban a 29-es körzetben élőkre nem igaz. Rájuk nem vonatkozik a reklámban beígért. Ott ha váltasz, vagy belépsz akkor is 4000 forintot kérnek. Ennek semmi köze a műszaki állapotokhoz. Ugyanis négyért adják, 3,3-ért reklámáron meg nem.
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
VálaszTörlésKedves posztoló és kommentelők!
VálaszTörlésIdőnként megesik a UPC-nél, hogy egyes területenként eltérő akciókat hirdetünk meg, ez történt most is, de a visszajelzéseket meghallgatva és az igényt tapasztalva úgy döntöttünk, hogy a lehető legrövidebb időn belül, kiterjesztjük a mostani kedvezményeket a 29-es, monori körzetre is. Ezt egyelőre csak a kábeltévével kapcsolatosan tudjuk megtenni, mivel, ahogy a poszt toló is utalt rá, ez az a szolgáltatás, amely egységes a 29-esben és az ország más területein is. Ennek a gyakorlati megvalósítása – a webshop megfelelő átparaméterezése – már elkezdődött cégünknél, amint a tesztek sikeresen lezajlottak, a 29-es körzet előfizetői is élhetnek az online kedvezményekkel analóg és digitális kábeltévé szolgáltatás rendelése esetén. A komment megjelenésének időpontjában már elérhetőek a módosított ajánlatok webshopunkban, honlapunk vonatkozó részeinek módosítása pedig már folyamatban van.
A FiberPower tulajdonságait sajnos értelemszerűen nem tudjuk biztosítani egy ADSL hálózaton. Érthető és teljesen jogos az igény a leggyorsabb internetre, és ahogy ezt már számos fórumon jeleztük korábban, a UPC arra törekszik, hogy amennyire csak lehet, minden szolgáltatási területén egységesítse a szolgáltatások színvonalát. A 29-es körzetben azonban ez több időt igényel, mint máshol, mert itt kezdettől fogva alapvetően két különálló távközlési infrastruktúrára épültek fel a szolgáltatásaink: a tévé kábelen megy, míg az internet és a telefon rézérpáron.
Addig is, amíg ez áthidalhatóvá válik, kollégáink már dolgoznak további olyan ajánlatokon is, melyek a 29-es körzetben előfizetők eltérő műszaki jellemzőkből adódó hátrányát valamelyest kompenzálhatja a többi, kábeles UPC előfizetővel szemben. Továbbá, megértve a jogos reklamációt, reklámanyagainkban és honlapunkon a jövőben még hangsúlyosabban fogjuk felhívni a figyelmet a két, teljesen eltérő lehetőségeket biztosító hálózatunk eltérő műszaki feltételeire, szolgáltatási lehetőségeire.
Egy kis összefogás itt:
VálaszTörléshttp://nemkellupc.wordpress.com/
vagy itt:
http://www.facebook.com/pages/UPC-29-es-k%C3%B6rzet-Ne-hagyd-Te-se/228257697236962
csatlakozzatok! :)
2012 nyár és jön a DIGINET TV Telefon 3 az 1ben csomag! Azonnal váltunk és minden ismerősöm a 29-eskörzetben!
VálaszTörlés